Esileht » Koduloomine » Eluviis » Aeglaselt saab kiiremini

Aeglaselt saab kiiremini

Septembri tegemiste ülevaatest võib jääda mulje, et elan elektrijänese kiirendusega. Mulle endale on küll üllatav, et nii palju on ühte kuusse mahtunud.

Tegelikult meeldib mulle aeglane elustiil. Usun, et rahulikult tasapisi tehes jõuab kaugemale kui tormates. Oluline on leida, mis on väärt tegemist ja sellele keskenduda. Nii saab ka vähehaaval tegutsedes häid tulemusi.

Enamasti hoian oma päevad lihtsad ja arvestan tingimustega, mis aitavad mul rõõmsalt tegutseda.

Hommikuti jätan piisavalt aega ärkamiseks ja päevaks valmistumiseks. Panna äratuskell helisema nii hiliseks ajaks, et jõuab vaid üles hüpata, riided selga tõmmata ja käigu pealt midagi külma süüa, oleks minu jaoks enesepiinamine ja lõppeks kiire läbipõlemisega. Isegi väga vara välja minnes jätan alati ärkamise ja väljumise vahele vähemalt 1,5 tundi. Optimaalne on 3 tundi, siis jõuab midagi kasulikku ka teha peale kriitiliste hommikuste tegevuste.

Õhtuti lähen varakult magama. Ennast tundes ma isegi ei ürita õhtupimeduses kirjutada või kodutöid teha, rääkimata enda pidudega kiusamisest. Kasuks tuleb vaikne aeg koju jõudmise või aktiivse tegevuse lõpetamise ja magama minemise vahel.  

Lõuna ajal käin loenguaugu korral kodus sooja toitu tegemas ja söömas. Sageli on mul eelnevalt valmis tehtud suppi, mida soojendada või valmistan pastat. Kui loengud on järjest, kasutan pausi jalutamiseks kohvikusse või pagari juurde.

Seega on kõik kirja pandud septembri tegemised leidnud aset kusagil nende aeglase elu elementide vahel. Minu meelest igati rahuldav tulemus.

***

Kui Sind huvitab oma aja hästi kasutamine, loe ka

aja kasutamisele suures plaanis lähenemisest

ja kuidas olulised asjad igapäevaellu mahutada.

***

Soovid toetust oma kodu toetavamaks muutmisel? Tutvu e-raamatuga “Kuidas luua harmoonilist kodu?” ja Koduklubiga.

Juhin tähelepanu, et Koduklubi tutvustust on põhjalikult täiendatud, et inimesed, kellel toetust vaja on, saaksid võimaluse leida. Lisatud on rohkelt osalejate kommentaare. Annan koduklubiga liitujatele garantii, mis võimaldab tulemuste puudumise korral osalustasu tagasi saada.  Praegu veel saab liituda klubi aasta alguse ülisoodsa aastamaksuga. Novembrist alates uute liitujate investeering suureneb.

2 thoughts on “Aeglaselt saab kiiremini

  1. Tere, Oudekki

    See on väga sama:) Peamine on lihtsad rõõmsad asjad päevas, olulise jaoks aega võtmine ja mitte endale kohustuste koorma ja kiirustamisega liiga tegemine. Tunnetamine, et elu on ilus ja on aega elada. See annab terveks päevaks energiat ja laseb asju, mis sunnitult kiirustades tunduks ebameeldiva kohustusena, näha positiivse võimalusena.

  2. Näed, minu lemmikrutiin hommikuti on jõuda nii vara tänavale kui võimalik, et oleks jalutamise aeg. Et saaks rahus minna kohvikusse hommikust sööma, oleks seal aega inimestega natukene lobiseda ja siis rahulikul hulkuda mööda tänavaid, enne kui tööle hakata. Seepärast olen hommikused hädavajalikud tegevused endale timminud selliseks rutiiniks, et ei kulutaks sekunditki rohkem kui vaja. Aga tegelikult ka “kiirusta aeglaselt” mehhanismi järgi: kodused tegevused ei tohi mööduda kiirustades, iga asi saab oma mugava aja, aga vabu “laisklemise” momente ei ole. Need momendid pakin kõik kokku ja saadan jalutamisaega.

    Mõnes mõttes muidugi, ma tunnetan, et kogu minu linn on minu kodu. Sellepärast see jalutamine siis. Seega, idee on sama 🙂

Lisa kommentaar

