Esileht » Lihtsalt rõõm » September

September

September on olnud värviline:) Ühe kuu sisse mahtus kolimine uude linna ja uude koju, uues koolis õppimise alustamine, uued tuttavad, palju uusi teadmisi ja oskusi.

Varem ma ei olnud haikusid isegi üritanud kirjutada ega otsinud teadlikult neid lugemiseks. Nüüd olen juba päris mitu kirjutanud. Ei ole üldse nii raske.

Minu raamat on leidnud lugejaid ja olen ka juba positiivset tagasisidet saanud:)

Igal koolipäeval viib mu tee mööda märjas rohus paterdavatest partidest ja valgusmängust järvel.

Olen leidnud endale sobiva hommikurütmi.  

Õppimise ja koduloomisel toeks olemise  ja oma kodu nautimise kõrval olen jõudnud ka VKA filmiõhtule, kus vaatasime filmi Gods Must Be Crazy ja Omakultuuriakadeemiasse.

Üle pika aja naasesin jälle hääletamise juurde. Oli ilus soe ja kuldne sügispäev ja sain ühe autoga kohale.

Olen osalenud kahel telekonverentsil, tellinud oma e-postkasti hulga uudiskirju ja leidnud palju inspiratsiooni. Üht-teist on juba kursuse materjalidessegi jõudnud ja jõudmas.

Huvitavatest ja veel huvitavamatest loengutest ja praktikumidest ja kodutöödest inspireerituna on küpsemas mõned uued plaanid.

Kaks minu artiklit on septembris mujal ilmunud: 7 sammu kodutundeni ja Kolm müüti, mis raskendavad koduloomist.  

Teises linnas elades olen jõudnud vanaemale külla sagedamini kui temaga samas linnas elades.

Ühe korra jõudsin ka külla küpsetama Puhhi põhimõttel „Kes hommikuti külas käib, see asjatult ei longi, just selleks hommik ongi.“ Koogi kõrvale õppisin ära toidu endale sobivuse kivist pendliga uurimise. Pendel ütles, et kõik see, millest ma tean, et mulle ei sobi, ikka tõesti ei sobi (isegi kui tahaks, et sobiks, näiteks shokolaad ja rõõsk koor). Üldiselt olime pendliga kõige suhtes üksmeelel, kuid mingi hetk läksin paberil sõnade pendeldamisega liiga hoogu, misjärel hakkas pendel aiateibaid näitama ja peale seda ma ei ole rohkem pendlit kasutanud.

Lisa kommentaar

