Esileht » Koduloomine » Eluviis » Enda armastamise olulisim detail

Enda armastamise olulisim detail

Enda armastama õppimisel on olulisim ja kiireimate tulemustega samm andestamine. Sellest on küll sageli räägitud, kuid enamasti on mulle jäänud arusaamatuks, kuidas täpselt tahtlikult ja teadlikult andestamine käib ja mida selleks teha tuleks. Hiljuti õppisin lihtsa, konkreetse ja kohe rakendatava viisi selleks. Minu kogemuse järgi toob nende sammude astumine juba samal hetkel kergendustunde.
Kirjelda olukorda, mis Sulle siiani haiget teeb või milles osalenud inimeste vastu pahameelt tunned. Ütle: „See on möödas. Ma andestan Sulle. Mul on kahju. Ma armastan Sind.“ Seejärel hinga sügavalt sisse ja välja. Andestamine on kingitus Sulle endale, et saaksid vabalt edasi minna. Selleks ei ole vaja teise inimesega otse suhelda, kuigi soovi korral võid seda teha. Vajadusel korda neid sõnu iga kord, kui mälestus esile kerkib.
Loetle inimesed ja olukorrad, kellele ja millele soovid samuti andestada. Andesta endale samamoodi. Kõige eest, mida oled sisimas enda vastu hoidnud.

Ülalolev on pisike osa uuest töövihikust “Kuidas ennast armastada”. Nüüd saab töövihikut eraldi tellida:) Töövihik koosneb 109 küsimusest ja ülesandest, mis aitavad Sul ennast armastama ja hoidma õppida. Töövihik maksab 11 eur. Tellimiseks kirjuta mulle ivooglaid@gmail.com.

Kuidas ennast armastada teade

Lisa kommentaar

