Esileht » Uncategorized » Aeg lendab

Aeg lendab

Sel kevadel ja suvel olen vaibamaterjale lõikunud nii õitseva kirsipuu all, õhtu viimase päikeselaiguga murul tooli edasi tõstes, linnas liivakasti ääres kui toas vihmaga salvestusi kuulates. Valminud on sel suvel 7 vaipa, üks on hetkel pooleli. Peale pika rea vaipade valmimist, mille kohta üldine hinnang oli “malbe”, tahtsin natuke tugevamat värvi ja kudusin kõigepealt üleni sügavkollase vaiba, millest olin kaua unistanud, ja siis ühe korraliku intensiivsete värvitriipudega vaiba. Neist viimastest kahjuks ei ole veel pilte.

Metsa olen sel suvel ainult ühe korra jõudnud, kuid tol korral õnnestus juba paar sammu metsa sisse astudes kukeseeni korjata. Loodan augustis veel jõuda. Palju olen söönud punaseid tikreid, vahepeal lausa iga päev väikese kausitäie. Sellest nädalast on ka esimesed õunad valmis.

Olen sel aastal palju lugenud. Vastukaaluks eelmise paari aasta pingutusele sada raamatut täis saada, sai sel aastal sada juba aprilli alguses. Praegu on 156. raamat pooleli. Kokkuvõte augusti lõpus, nagu ikka.

Sügisest asun taas õppima. Kaalusin kahte valikut ja läksin kergema vastupanu teed ehk sinna, kus samale kuupäevale sattunud katsed kergemad tundusid.  Õppekava on paljulubav, sügisene tunniplaan juba paberile pandud ja kaua igatsetud vabaainegi ära mahutatud.

Septembrist olen jälle Tartus. Kui tahad koos midagi ette võtta, anna märku:)

Olen vahepeal usinalt tutvunud. Igasuguseid toredaid mehi leidub. Sellegipoolest ei ole ma oma veel leidnud. Kui tead kedagi tutvustada, olen rõõmus.

Lisa kommentaar

