Esileht » Muljed ja mõlgutused » Ingrid ja Ingrit Vooglaid on erinevad inimesed

Ingrid ja Ingrit Vooglaid on erinevad inimesed

Kuigi vahel kiputakse segi ajama.

Mind see isiklikult ammu enam ei häiri, kuid Ingritit häirib. Väike täht nimes võib tähendada suurt erinevust, seega pane tähele ja suuna oma kommentaarid õigele inimesele.

Mina ei mängi orelit ega klaverit ega ühtegi muud pilli (ja järelikult ei tule ka kellegi pulma mängima ega anna pillitunde, kuigi korra on kumbagi palutud), ei ole seotud VHK-ga, ei ole abielus, ei ole kunagi purjetamas käinud ega kiriku ajakirjas midagi avaldanud ja mul ei ole lapsi.

Ingrit teeb/on teinud neid asju, kuid ei tegele koduõppega, ei anna netis kellelegi mingil teemal nõu, ei ole raamatuid tõlkinud ja ei oma Facebookis kontot.

Mulle ei ole keegi sündmustel lähenenud mõttega, et mina olen tema, kuid talle on avaldatud tagasisidet minu tegemiste kohta. Paar korda on mulle kirjutatud ja korra helistatud tema tegemisi minust eeldades ja korduvalt on juhtunud, et keegi paneb mind Facebookis sõbraks temaks pidades. Kui olen sellest aru saanud, olen inimestele teada andnud, kuid alati ei tea, kas tundmatud inimesed tahavad sõbraks hakata seetõttu, et on koduõppe toetajad või Ingriti õpilased.

Minu meelest on mu pildid netis piisavalt selged, et kellegi teisega ainult nime sarnasuse põhjal ei tohiks segi ajada. Samas Google ei paista täheerinevust millekski pidavat ja otsides Ingrit Vooglaidi, leiab sealt ainult minu ja hulga asjasse puutumatute inimeste pilte, kuid vähemalt esimesel lehel mitte ühtegi Ingritist. Ja vahel on juba algselt nimi valesti kirjutatud, mistõttu ütleb Google, et ma olen purjetamisvõistlustel käinud ja kiriku ajakirjas kirjutanud, mida ei ole olnud.

Lugedes minu blogi peaks siiski tekkima mingi üldine arusaam taustast, mis ei tohiks viia järelduseni nagu ma võiks olla muusikaõpetaja või üldse koolis töötada või et mul võiks olla täiskasvanud lapsed. Mina ise küll sellist seost välja ei suudaks lugeda.

Kuigi ma ei pane pahaks, kui keegi mind temaks on pidanud, ja ei vaataks viltu ka sellele, kui keegi mind kiidaks asjade eest, mida ma pole teinud, tahaks oma õige tagasiside ikka ise ka kätte saada. Ja tema tunneb ennast kellekski teiseks peetuna halvasti.

 

Lisa kommentaar

