Esileht » Koduloomine » Eluviis » 10 küsimust abiks aasta planeerimisel

10 küsimust abiks aasta planeerimisel

  1. Mille eest olen 2015. aastas tänulik ja õnnelik?
  2. Mis olid 2015. aasta tipphetked minu jaoks?
  3. Mida ma 2015. aastal õppisin?
  4. Mida ma 2015. aastas kahetsen?
  5. Millest ma 2015. aastal puudust tundsin?
  6. Mida soovin 2016. aastal kõige rohkem?
  7. Mida tahan uuel aastal eelmisega võrreldes muuta ja teisiti teha?
  8. Mida ma oma soovide täitumiseks vajan?
  9. Milliseid samme peaksin nende tingimuste loomiseks ja soovide täitumiseks astuma?
  10. Millest saan alustada?

 

Kuula oma südant hästi vaikselt

Lisa kommentaar

