Esileht » Lihtsalt rõõm » Lihtsalt palju rõõmu

Lihtsalt palju rõõmu

Kuigi see blog sai rajatud helgete mõtete ja kogemuste kirjapanekuks, on lihtsalt rõõmu nurgake siin hooletusse jäänud. Täna ajavad rõõmud üle ääre ja nii saab see viga parandatud:)

*Eelmisel laupäeval oli Elistvere loomapargis Koduõppe Sügispäev. Esimest korda sügispäev, esimest korda nii, et mina ainult läksin kohale ja kudusin vestlusringis ja esimene kord, kus ühepäevasel sündmusel sai rahuldatud ilma kiirustamata lihtsalt olemise ja nii seltskonnas kui ühekaupa suhtlemise ja kuulamise ja tähtsate asjade arutamise vajadus. Rahvast oli palju, nii püsikäijaid kui uusi uudistajaid. Koduõppepäevad on selle poolest erilised, et garanteeritult kohtub iga kord ainult huvitavate ja toredate inimestega. Järgmiseks on plaanis Koduõppe Talvepäev 11. jaanuaril Rakveres ja seejärel Kevadpäev Tallinnas. Ja siis jälle Suvepäevad. Ja vahepeal juba varsti veel kohtumine, mille info tuleb lähiajal ainult koduõppegruppide liikmetele. (FB-s grupp Koduõpe ja list)

*Hiljuti hakkasin üle pika aja jälle hääletades liiklema. Kuigi viimasel paaril aastal on hääletamise suhtes olnud tõrge, sai jällegi kinnitust tõsiasi, et hääletajaid võtavad peale toredad inimesed. Sellised, kellega on rõõm koos sõita ja vestelda. Ja kellega muidu ehk polekski kohtunud, kuid oli just sel hetkel vaja.

*Varem olen kirjutanud oma vaimustusest seoses sellega, et õppisin ülikoolis sokke kuduma. Tõenäoliselt kõige pikemaajaliselt kasulik asi, mis ma olen ülikoolis õppinud. Mõtlesin mõni aeg tagasi, et noorena on õige aeg hakata õppima ja tegema seda, mida tahad vanana osata ja teha. Näiteks, kui ma tahan olla selline vanamemm, kes koob ja teeb igasuguseid kasulikke asju ise, siis on vaja juba praegu neid tegema hakata. Ja paar päeva tagasi külas olles tabas mind äratundmine, et ma juba peaaegu olengi selline memm, kuigi näen oma vähesestki vanusest noorem välja. Ütlesin lastele, et ükskord, kui te vanad olete, siis meenutate, et istus nurgas üks tädi, kes kudus päevad läbi ja ei olnudki hall. Ja kuigi veel aasta tagasi ei osanud ma üldse sokikanda teha, ei pea tulevikus ükski laps kurtma, et miks kõigil minu tehtud sokkidel on ühtemoodi kannad, sest nagu ma nüüd tean, isegi sokikandu saab paljudel eri viisidel teha. Kui ma 1,5 aastat tagasi suvel vaatasin raamatust pitse ja mõtlesin, et ilusad küll, aga hirmus ebapraktilised ja kes üldse nii peeni suudab heegeldada ja pärast seda suhteliselt jämeda heegelnõela ja niidiga vorpisin pool suve käterättidele heegelpitse, siis nüüd ma olen juba ühe pisikese pitsijupi teinud nii peene nõelaga, mille number enne üle mõistuse käis ja see tuli isegi ilus välja. Nii et kui mingil hetkel peaks juhtuma, et mulle hakkavad meeldima pitskraedega kleidid, siis on vähemalt krae osa ilmselt teostatav. Kuigi, kui ma hästi tubli olen, siis pigem heegeldaks kleidi ja jätaks krae ära. Nagu siin:

Crocheted dress

Otsustasin suvel, et võtan suve lõpus koolist paberid välja, et saaksin järgmine aasta või 3 aasta pärast ametlikult tekstiili erialale astuda. Aga kuna mul oli tänu varasemale akadeemilisel olemisele veel üks semester puudu 50% nominaalaja täitumisest, mille järel ei saaks kaks nominaalaega tasuta kohale kandideerida, tundus kuritegelik seda ühte semestritki raisku lasta ja jätkasin siiski õppimist. 30-tes eluaastates ülikoolis käimine on puhas rõõm, iga tund on põnev ja iga uus oskus tekitab tahtmise huilata. Rahvusliku tekstiili erialal on vastuvõtt üle aasta ja järgmine aasta jälle võetakse. Nii et kui tahate ka ennast varustada oskustega sõltumatult ilusaks eluviisiks, siis soovitan lähemalt tutvuda.

*Mõni päev tagasi viidatud kampaanias Üks meie seast on kogutud rohkem kui vajalik hulk hääli Eestist ning rohkem kui vajalikus hulgas riikides, et ettepanek võetaks Euroopa Komisjonis arutlusele. Vajaliku 7 riigi asemel on häälte piirav ületatud vähemalt 17 riigis – võttes allolevas tabelis arvestuse aluseks 120% täituvuse ja teades, et tänaseks on see Eestis ka ületatud. Veel viimased tunnid saab lisada allkirja lihtsalt numbri kasvatamise rõõmuks ja toetuse avaldamiseks http://yksmeieseast.ee
Vaata ka http://www.oneofus.eu/
Üks meie seast allkirjad

*Minu blogi statistika kohaselt ei ole toimunud postituses Sinu lapse võimalik kaasa viidatud videode massilist vaatamist, õigupoolest ei ole neid peaaegu üldse vaadatud. Mainin igaks juhuks, et mõlemad videod on ilusad ja rõõmsad ja üldse mitte verised ega kurvad. Teine neist ei ole isegi otseselt abordiga seotud ja selles isegi ei räägita midagi, ainult inimeste pildid ja kommentaar lõpus. Kõigil läks hästi. Siinkohal panen need lingid uuesti, et saaksite ikka vaadata ja oma päeva rõõmsamaks teha. Ja kuulata John Lennonit ja Andrea Boccellit.
Mis ühendab neid inimesi?
Andrea Boccelli

*Kas teie juba teate, et Jõgevamaal jagatakse noortele peredele tasuta maad?

*Paar ilusat kodu- ja pereteemalist blogipostitust, mis tänase päeva rõõmsamaks tegid:
http://www.redeemingthetable.com/home/2013/10/28/when-sharing-the-table-is-in-the-hidden-places
http://carrotsformichaelmas.com/2013/10/30/stop-doing-start-being/

2 thoughts on “Lihtsalt palju rõõmu

Lisa kommentaar

