Esileht » Kööginurgake » Talvised värsked salatid

Talvised värsked salatid

Viimasel ajal on mul olnud tavalisest suurem vajadus värske toidu järele. Olen pannud hommikupudru sisse puuvilju, kuivatatud marju või datleid ja mandleid. Vahel on hommikupudrust saanud puuviljasalat veidikese pudruga. Puuviljasalateid peamiselt pirnist, banaanist ja kuivatatud puuviljadest olen üsna palju söönud eraldi toidukorrana või muu söögi järel. Mõned muud salatid, mida olen viimasel ajal teinud:

Porgandisalat

Riivitud (mul sauseguriga peenestatud) porgandid

tükeldatud pirn

kuivatatud jõhvikad

peenelt tükeldatud datlid, neid panen tavaliselt 1-2 tükki suure portsjoni kohta

mandlid

Paprika-kurgisalat

Keedetud riis

peenelt ribastatud paprikat

tükeldatud kurki

See oli eriti hea pärast jahedas seistes maitsete segunemist.

Maapirnisalat

Keedetud riis

peenelt ribastatud maapirn, koos koorega

peenelt ribastatud paprikat

päevalilleseemneid

kuivatatud jõhvikaid

Seda sõin sooja riisiga.

Milliseid värskeid salateid teie olete viimasel ajal teinud?

2 thoughts on “Talvised värsked salatid

  1. Tere Ingrid!

    Aitah retseptide eest, proovin jargi.

    Tekkis kysimus, et mis riisi sina kasutad?

    Olen samasugust puuvilja putru teinud, aga keedetud pudru asemel kasutan kahvliga purustatud banaani, nii maitsev ja ei mingit keetmist.

    Hetkel on mu lemmik salatiks selline:
    riivitud peet ja lillkapsas
    tykeldatud roheline
    viilutatud paprika, kurk, tomat (v6i mis iganes kapis on ja salati sisse sobib)
    pool avokaadot purustada v6i jahvatatud india pahklid
    soola (soovi korral)
    vaga maitsev!

    Tervitades
    Triin

    • Tere, Triin
      Aitäh retsepti eest! 🙂
      Kasutan mahedat täisterariisi. Olen kasutanud nii pika- kui lühiteralist, suurt vahet neil täisterariisidel ei näe. Mõlemad sobivad kõigeks.
      Minu jaoks on ainult värsked puuviljad liiga külmad, puder on soojenduseks juures.

Lisa kommentaar

