Esileht » Muljed ja mõlgutused » Killuke elust

Killuke elust

Pimedal sügispäeval

kui elu oli justkui uttu mattunud,

kõik tundus segane

ja ma ei teadnud,

mida teha

või kuidas olla

*

Seisin rõdul

ja vaatasin,

kuidas Sa saali astusid.

Sina mind ei näinud

ja minagi nägin Sinust vaid

selga ja külgvaadet,

kuid mulle tundus,

ei Sinuga oli rahu

ja selgus

ja Sinu ümber

helendas justkui valgus.

*

Sel hetkel ma teadsin

ja lasin lahti.

*

Läksin koju teise inimesena

kui hommikul välja tulin.

See oli mu sünnipäev

ja Sinuga kohtumine

oli üks olulisemaid murdepunkte

mu elus.

*

Ma ei tea,

kuidas Sul läheb,

kuid soovin,

et rasketel aegadel

oleks Su kõrval alati keegi,

kes lihtsalt oma olemasoluga

tõmbaks Su välja

ja tõstaks üles.

*

Aitäh!

Lisa kommentaar

