Esileht » Pakkumised » Koostööpakkumine

Koostööpakkumine

 Kui Sa

 *pead oluliseks kodu, perekonda ja loodussõbralikku eluviisi;

*soovid panustada reaalse positiivse muutuse loomisse nii konkreetse inimese kui ühiskonna tasemel;

*armastad inimestega suhelda, oled hea suhete looja ja hoidja;

*oled sooja suhtlusstiiliga, taktitundeline ja korrektne;

*armastad väljakutseid;

*oskad oma aega planeerida ja tulemuslikult kasutada ning väärtustad ka teiste aega;

*kirjutad väga heas eesti keeles;

*orienteerud internetis,

siis ma pakun Sulle koostöövõimalust.

Minu eesmärgid abilise leidmisel on:

*laiendada mõjuulatust ja jõuda enamate inimesteni, kes mu toetusest abi saaksid;

*et saaksin keskenduda sisu loomisele ja vajadusel arvutist pikemateks perioodideks eemalduda ning samas internetis olulistes kohtades kohal olla;

*laieneda internetist välja laagrite ja seminaride korraldusse;

*et olemasolevad ja potentsiaalsed kliendid ja koostööpartnerid oleks hästi hoitud;

*et mul oleks võimalik regulaarselt sarnaselt mõtleva inimesega oma tegevuse sisu ja korraldust konstruktiivselt arutada.

***

Tehnilised üksikasjad on:

*töö on osalise aja ja muutliku mahuga;

*peamiselt toimub internetis, peagi on võimalik osaleda ka füüsilise kohaga sündmuste korraldamises. Oluline on arvuti ja internetiühenduse olemasolu;

*Sinu asukoht ei ole oluline, kuigi kasuks tuleb kohtumise võimalus Tartus või Viljandis;

*tasuks on tulude jagamine. Lisaks on Sul võimalik osaleda kõigil minu pakutavatel kursustel internetis ja laagrites ning seminaridel. Lähitulevikus on mul plaanis oma tegevust oluliselt laiendada ja seega on Sul võimalus osaleda ettevõtte ja valdkonna üles ehitamisel.

*minu koduleht on https://looduskodu.wordpress.com. Seal ringi vaadates leiad rohkelt infot minu tegevuse ja tegevusvaldkonna kohta.

***

Kui tunned, et jutt käib just Sinust, siis kirjuta mulle hiljemalt 12. detsembriks aadressil ivooglaid@gmail.com:

*kuidas Sina saad aidata mul ülalloetletud eesmärke saavutada;

*millised kogemused Sul on, mis aitavad Sul mind aidata;

*mis teeb Sind õnnelikuks;

*millistes tingimustes Sa eriti hästi ei toimi.

 Rõõmsate kohtumisteni!

Lisa kommentaar

