Esileht » Koduloomine » Kodu » Kassike

Kassike

Täna hommikul jõudis minu juurde tilluke must kassipoeg:) Kurgualune ja käpaotsad valged, silmad tumehallid. Väga ergas ja mänguhimuline tegelane. Panin talle purgikaane sisse piima. Tema seda tähele ei pannud. Kastsin siis sõrme piima sisse ja andsin talle nuusutada. Selle peale üritas ta mu sõrme närida aga leidis piima kohe üles. Jõi väga ahnelt, lõnks ja lõnks nii et selg liikus. Jõi ja jõi kuni isu täis sai ja võis rahulikult piimaseid vurre lakkuda. Aga piimakogus purgikaanel ei olnud oluliselt vähenenud.
Kassikese sugu oli teadmata ja millegipärast hakkas mulle meeldima mõte panna talle nimeks Bosse. Aga selgus, et tegemist on ilmselt hoopis preiliga. Nimi on veel lahtine. Võite pakkuda ilusaid s tähte sisaldavaid kassineiu nimesid:)
Homme hommikul lähen temaga maale. Seal talus oli varem ka kass, kes oli mõni kuu enne minu saabumist kaduma läinud. Koerad olid temaga hästi läbi saanud. Loodetavasti võtavad selle kiisu ka omaks. Venna kass suhtub küll kahtlustavalt. Päris kokku ei olegi julgenud neid lasta. Alguses panin kassipoja sügavasse pesukorvi, kus ta rahumeeli kahe pesupulgaga mängis samal ajal kui kaks korda kohevamaks muutunud suur kass teda väljastpoolt jälgis. Mina oma loogikaga mõtlesin, et vaene üksik opereeritud emakass võtab väikse armsa karvakera oma hoole alla aga suur kass käib nüüd igal pool kahtlustava näoga ringi ja kui väike talle lähedale tuuakse, siis taganeb sisinal.

1 thoughts on “Kassike

Lisa kommentaar