Esileht » Koduloomine » Ökoelu » Ootan külla

Ootan külla

Viimased kuud on olnud väga kirjud ja elamusterohked. Ehk kunagi jõuan ka pikemalt kirjutada. Praegu ütlen vaid, et elan jälle maal:) Üks maja Võrumaal ootab kodustamist ja tuttavate energiatega täitmist, seega mina ootan külalisi. Internetti satun nii umbes nädalaste või pikemate vahede järel, siis saab külastussoovi korral kokku leppida.

One thought on “Ootan külla

  1. ma ei tea, kas ma ise sulle külla jõuan, aga sa ise oled mulle ka väga külla oodatud. kolisin just Tartusse, Staadioni tänavale (63-6). Ahjaa… me ei ole veel näinud :)Olen Annikki. Su nimi on tuttav nii metsapoolest kui ka naistevaimust. Mul on tunne, et me varsti kohtume :)Päikest,Anni…Sest kes teab… äkki jõuab kumbki meist teisele külla 🙂

Lisa kommentaar

